Köyceğiz'de 'Sağlıklı Gençlik' semineri
Muğla'nın Köyceğiz ilçesi Meslek Yüksekokulu'nda gençlerin zararlı alışkanlıklardan korunması ve sağlıklı yaşam bilincinin artırılması amacıyla düzenlenen 'Sağlıklı Gençlik İçin Harekete Geçme Zamanı' konulu seminer, yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Öğrencilere, bağımlılıktan korunma yolları, risk faktörleri ve erken farkındalığın önemi hakkında kapsamlı bilgiler sunulurken; özellikle gençlerin bilinçli karar verme becerilerinin geliştirilmesi gerektiği vurgulandı. Ayrıca sağlıklı yaşam alışkanlıklarının kazanılmasının bağımlılıkla mücadelede en etkili yöntemlerden biri olduğu belirtildi. Seminer kapsamında, spor, sanat ve sosyal faaliyetlerin gençleri zararlı alışkanlıklardan uzak tutmadaki rolü üzerinde duruldu. İnteraktif bölümde öğrenciler merak ettikleri soruları yöneltme fırsatı buldu. Seminer sonunda, Ramazan Dovan'a Köyceğiz Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Hatice Ulusoy tarafından teşekkür plaketi takdim edildi.
Bakmadan Geçme