Köyceğiz'de ormancılık bölümü öğrencilerine seminer düzenlendi
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde Meslek Yüksekokulu Ormancılık Bölümü öğrencilerine yönelik 'Ormancılık Suçlarının Düzenlenmesinin Esasları' başlıklı seminer düzenlendi.
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu yönetimi tarafından yapılan açıklamada, "Bu vizyoner etkinliği koordine ederek mesleki dayanışmaya öncülük eden Öğr. Gör. Dr. Salih Malkoçoğlu’na ve tecrübelerini paylaşarak ormancılık hukukunun gelişimine destek veren değerli personelimiz Emirhan Ersöz, Hakan Yılmaz ve Yakup Aslan başta olmak üzere tüm Köyceğiz Orman İşletme Müdürlüğü personeline Yüksekokul yönetimi olarak teşekkürlerimizi sunarız" ifadeleri yer aldı. Etkinlik sonunda Yüksekokul Müdürü Doç. Dr. Hatice Ulusoy tarafından teşekkür belgeleri takdim edildi.
Bakmadan Geçme