Köyceğiz'de öğretmenler şenlikte doyasıya eğlendi
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde 24 Kasım Öğretmenler Günü kutlama programı çerçevesinde şenlik düzenlendi.
Şenlikle ilgili duygularını anlatan Öğretmen İsa Taşdemir ise, "Bu güzel etkinliği düzenleyen başta Köyceğiz Kaymakamı ve İlçe Milli Eğitim Müdürümüz olmak üzere herkese teşekkür ederiz. Farklı güzel bir duygu. Çok eğlenceliydi. Beklediğimden çok daha güzel bir gün geçti. Herkese teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.
24 Kasım Öğretmenler Günü Şenliğinde öğretmenlere lokma, çay, ayran ve ekmek arası sucuk-köfte ikramı yapıldı. Ayrıca Orman İşletme Müdürlüğü öğretmenlere fidan hediye etti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor