Köyceğiz'de Mavi Yeşil Okullar Projesi Satranç Turnuvası tamamlandı
Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Mavi Yeşil Okullar Projesi kapsamında, 6-7 Mayıs tarihlerinde Köyceğiz Borsa İstanbul İlkokulu çok amaçlı salonunda gerçekleşen Mavi Yeşil Okullar Satranç Turnuvası sona erdi.
Köyceğiz İlçe Milli Eğitim Müdürü Taner Şen dereceye giren öğrencilere ödüllerini takdim etti. Köyceğiz İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada; "Sürece katkı sağlayan kıymetli öğretmenlerimize, değerli velilerimize ve turnuvada yarışan sevgili öğrencilerimize ve Türkiye Satranç Federasyonu hakemlerimize teşekkür ederiz. Dereceye giren öğrencilerimizi tebrik ediyor, il finallerinde de başarılar diliyoruz" ifadeleri kullanıldı.
-
Köyceğiz İlçe Milli Eğitim Müdürü Taner Şen
-
Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü
-
Mavi Yeşil Okullar Satranç Turnuvası
-
Mavi Yeşil Okullar Projesi
-
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
