Köyceğiz'de kimyasal maddeden etkilenen 4 personel taburcu edildi
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde depo denetimi sırasında kimyasal gaza maruz kalan 4 kişi, hastanedeki tedavilerinin ardından taburcu edildi.
Edinilen bilgiye göre, 7 Şubat Cumartesi günü Milli Emlak Müdürlüğü bünyesindeki bir depoda rutin denetim gerçekleştiren 4 personel, ortamdaki bir gazdan etkilenerek gözlerinde yanma ve rahatsızlık şikayetiyle hastaneye başvurdu.
Olayın ardından bölgeye Muğla ve Afyonkarahisar AFAD İl Müdürlüklerinden uzman KBRN (Kimyasal, Biyolojik, Radyolojik, Nükleer) ekipleri sevk edildi. Çevre güvenliği sonrası özel koruyucu kıyafetlerle depoya giren ekipler, gelişmiş cihazlarla ortamda detaylı ölçüm gerçekleştirdi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'