Köyceğiz'de diş kirası geleneği sürüyor
Muğla'nın Köyceğiz İlçe Müftülüğü '18 Mart Çanakkale Zaferinin 111.yıl dönümünde, Ramazan'ın son günlerinde üniversite ve lise öğrencilerine iftar İyilik Sofrası kurup beşinci diş kirasını dağıttı.
İftarın öğrencilerle birlikte açılması, yemek duası ve yapılan konuşmalardan sonra beşinci diş kirası Müftü Karagöz ve Koordinatörler ve üyeler tarafından tek tek öğrencilere takdim edildi. Değişik Üniversite ve Liselerden yaklaşık kırk öğrenciyle birlikte iftarın açıldığı programa İlçe Müftüsü Ahmet Karagöz, Gençlik Koordinatör ve Üyeleri, ADRB Koordinatör ve üyeleri ile öğrenciler katıldı.
-
köyceğiz müftülüğü iftar programı
-
diş kirası geleneği
-
muğla ramazan etkinlikleri
-
öğrencilere iftar
-
diyanet vakfı köyceğiz
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı