• Haberler
  • Güncel
  • Köyceğiz'de 'Bağımlılıkla Mücadele' semineri gerçekleştirildi

Köyceğiz'de 'Bağımlılıkla Mücadele' semineri gerçekleştirildi

Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde 2026 Bağımsızlık Yılı kapsamında, Türkiye Yeşilay Cemiyeti İl Başkanlığı tarafından 'Bağımlılıkla Mücadele ve YEDAM Tanıtım Semineri' düzenlendi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!