Köyceğiz'de Atatürk yol koşusu yapıldı
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Ankara'ya gelişinin 106. Yıldönümü dolayısıyla yol koşusu yapıldı.
Koşu sonrası Mehmet Özkaya Stadı’nda düzenlenen ödül töreninde ilk üç dereceye giren öğrencilere kupa ve madalyaları verildi. Köyceğiz Kaymakamı Mert Kumcu, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Ankara’ya gelişinin 106. Yıldönümü dolayısıyla Köyceğiz İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü tarafından düzenlenen Atatürk Yol Koşusu başlangıcı ve ödül törenine katılarak öğrencilere başarı dileklerini iletti.
Bakmadan Geçme
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep