• Haberler
  • Asayiş
  • Kömür ocağında karbonmonotsit zehirlenmesi: 7 işçi hastaneye kaldırıldı

Kömür ocağında karbonmonotsit zehirlenmesi: 7 işçi hastaneye kaldırıldı

Kütahya'nın Gediz ilçesine bağlı Gökler beldesinde özel bir şirkete ait kömür ocağında karbonmonoksit gazından etkilenen 7 işçi tedavi altına alındı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!