Kıyı Ege Belediyeler Birliği Mayıs Ayı Olağan Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi
Kıyı Ege Belediyeler Birliği'nin Mayıs ayı olağan meclis toplantısı, İzmir'de Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın katılımıyla düzenlendi. Toplantıya birlik üyesi belediyelerin başkanları, temsilcileri ve belediye meclis üyeleri katıldı. Geniş katılımla gerçekleştirilen oturumda yerel yönetimlerin karşılaştığı ortak sorunlar masaya yatırılırken, birlik bünyesindeki kurumsal yapılanmalar ve yeni dönem vizyonu da şekillendirildi.
“Yetkiyi Verin, Denetimini de Yapın”
Yerel yönetimlerin yetkilerinin kısıtlanmasına yönelik tartışmaları da değerlendiren Başkan Aras, “Dünya yerel yönetimleri güçlendirirken, bizde yetkilerin merkezileştirilmesi konuşuluyor. Bu yaklaşım çözüm değil. Yetkiyi verin, denetimini de yapın. Belediye meclislerine ve başkanlara güvenin. Bir kentin neye ihtiyacı olduğunu en iyi orada yaşayanlar bilir. Her şeyi merkeze toplarsanız başarı sağlayamazsınız,” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor