- Haberler
- Asayiş
- Kendisine istismarda bulunduğunu iddia ettiği şahsı adliye önünde kalbinden bıçakladı
Kendisine istismarda bulunduğunu iddia ettiği şahsı adliye önünde kalbinden bıçakladı
Kocaeli'de bir yıl önce iki arkadaşı birbirine düşüren istismar iddiasının davasında facia yaşandı.
Mahkeme salonunda yaşadıklarını anlatan kadın, duruşma çıkışında kendisine cinsel istismarda bulunduğunu iddia ettiği şahsı kalbinden bıçaklayarak öldürdü.
Olay, 31 Temmuz 2025 tarihinde Kabaoğlu Mahallesi Güneş Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, yakın arkadaş olan Ahmet Furkan Ö. ile Emrah Çeliksoy arasında akaryakıt istasyonunda tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine Emrah Çeliksoy, Ahmet Furkan Ö.'yü bıçaklayarak eve kaçtı. Ahmet Furkan Ö. de yaralı halde araçla Emrah Çeliksoy'un evine gelerek ateş açtı. Açılan ateş sonucu Emrah., A.Ç., Y.E. ve B.G. yaralandı.
Bakmadan Geçme