- Haberler
- Asayiş
- Kazada yaralandı, çarpıştığı aracın sürücüsü ve çocuğunun korktuğunu görünce kendi acısını bir kenara attı
Kazada yaralandı, çarpıştığı aracın sürücüsü ve çocuğunun korktuğunu görünce kendi acısını bir kenara attı
Antalya'nın Manavgat ilçesinde meydana gelen kazada yaralanan motosiklet sürücüsü, çarpıştığı otomobilin sürücüsü ile çocuğunun paniklediğini görünce kendi acısını bir kenara attı. Annenin ağlamaya başladığını gören motosiklet sürücüsü, 'Ablam korkma. Ben iyiyim. Kolum bacağım ağrıyor sadece, çocuğa su içirin. Her şeyden önemlisi çocuk' dedi.
Mümin Ş., "Ablam korkma. Ben iyiyim. Kolum bacağım ağrıyor sadece, çocuğa su içirin. Her şeyden önemlisi çocuk" diyerek durumunun iyi olduğunu, panik yapmamalarını istedi. O anlar cep telefonu kamerasına yansırken, Mümin Ş. sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor