Kaza yaptığına pişman oldu: Hem yaralandı hem 60 bin lira ceza yedi
Direksiyon hakimiyetinin kaybedilmesiyle devrilen motosiklet sürücüsü yaralandı. Güvenlik kameralarına yansıyan kazada motosikletli sürücü belgesinin olmaması, kask takmaması ve abartılı egzoz kullanması nedeniyle toplam 63 bin 327 TL para cezasına çarptırıldı.
Kaza yaptığına pişman oldu
Kazanın ardından Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Büro Amirliği ekiplerince yapılan kontrolde motosiklet sürücüsüne sürücü belgesi olmaması nedeniyle 18 bin 677 TL, motosiklet sahibine sürücü belgesiz birisine araç kullandırmaktan 18 bin 677 TL, motosikletin plakasının takılı olmamasından 15 bin 713 TL, abartılı egzoz nedeniyle 9 bin 267 TL ve kask takmamaktan 993 TL olmak üzere toplam 63 bin 327 TL para cezası uygulandı.
-
antalya motosiklet kazası
-
motosiklet cezası
-
kasksız sürücü
-
plakasız motosiklet
-
sürücü belgesiz kaza
-
manavgat trafik kazası
-
güvenlik kamerası kaza
-
trafik cezası rekor
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret