Kaza yapan sürücü telefonda 'ben ne yapacağım' dedi, şok geçirdi
Önündeki aracı sollamak isteyen sürücünün otomobili, sol şeritte seyir halinde olan kamyonla çarpışınca bir anda kontrolden çıkarak sollamak istediği otomobile ve direğe çarptı. Arkadan gelen bir aracın araç kamerası görüntülerine yansıyan kazada yaralanan olmazken, direğe çarpan otomobilin şoka giren sürücüsü, telefonda konuşarak, 'Baba çarptı, ben ne yapacağım' diye gözyaşı döktü, sonrasında sinirlerine hakim olamadı.
Telefonuyla konuşmaya başlayan sürücü, "Baba çarptı, ben ne yapacağım" diye konuşurken, bir süre sonra gözyaşı dökmeye başladı. Kazanın şokunu atlatamayarak sinirlerine hakim olamayan A.Ö. için ambulans istendi. Sağlık görevlileri sürücü A.Ö.'yü ambulansa alarak sakinleştirmeye çalıştı. Kaza sonrası polis ekipleri inceleme yaparken, cep telefonundan kaza anıyla ilgili güvenlik kamerası görüntülerine de bakıldı. Kazayla ilgili tahkikat başlatıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor