• Haberler
  • Asayiş
  • Kaza yapan motosikletli ısrarla polisi çağırdı, zararlı çıktı

Kaza yapan motosikletli ısrarla polisi çağırdı, zararlı çıktı

Kaza sonrası otomobil sürücüsünün 'kendi aramızda anlaşalım' teklifini kabul etmeyerek ısrarla trafik ekibini çağıran motosiklet sürücüsünün ehliyetinin yetersiz olduğu, kaskının olmadığı belirlenince, 12 bin 870 TL ceza yedi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!