Kaymakam Ertaş ve Protokolden Gaziler Derneği'ne Ziyaret
Fethiye'de 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü kapsamında, Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş ve protokol üyeleri Gaziler Derneği'ni ziyaret etti.
Gaziler Derneği Başkanı Ali Cantürk ise ziyaretin anlamına değinerek, “Bugün çok önemli bir gün. Dünya tarihinin dönüm noktası olan savaşlardan biri de Çanakkale Savaşı’dır. Bugün, bu anlamlı günde bizleri unutmayarak derneğimizi ziyaret eden başta kaymakamımız olmak üzere herkese teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Gerçekleştirilen ziyarette, şehitler için dualar edilirken, gazilere minnet ve saygı bir kez daha dile getirildi.
-
Fethiye
-
18 Mart
-
Çanakkale Zaferi
-
Şehitleri Anma Günü
-
Kaymakam İsmail Hakkı Ertaş
-
Gaziler Derneği
-
Ali Cantürk
-
protokol
-
ziyaret
-
saygı
-
dualar
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor