Kaymakam Ertaş, lisede iftar programına katıldı
Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş, Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya ile birlikte Mustafa Kemal Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğretmen ve öğrencileri ile iftar programında bir araya geldi.
Programda, okulun öğretmenleri ve öğrencileri ile bir araya gelen Kaymakam Ertaş, birlik ve beraberlik mesajları verdi.
Ertaş, yaptığı konuşmada, "Bu mübarek ayda iftar soframızı sizlerle paylaşmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Mustafa Kemal Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nin başarıları ile gurur duyuyoruz ve eğitimdeki bu başarıların devamını diliyoruz" dedi.
-
fethiye haberleri
-
Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş
-
ramazan
-
iftar
-
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı