Kavaklıdere'de orman üretim tatbikatı gerçekleştirildi
Muğla'nın Kavaklıdere ilçesinde, orman üretim süreçlerinin daha etkin ve verimli yürütülmesi amacıyla Üretim Tatbikatı düzenlendi.
Kavaklıdere ve Nazilli Orman İşletme Müdürlükleri iş birliğiyle gerçekleştirilen tatbikat, Bölge Müdür Yardımcısı Adnan Güller ve İşletme Pazarlama Şube Müdür Vekili Mehmet Ali Şahin’in koordinasyonunda yapıldı.
Tatbikata; Kavaklıdere Orman İşletme Müdürü Mehmet Akbıyıkoğlu, Nazilli Orman İşletme Müdürü Hüseyin Devrim Karasulu, ORKOP Başkanı Ahmet Çetiner, işletme müdür yardımcıları, işletme şefleri, orman muhafaza memurları, üretim işlerinde çalışan orman işçileri ve kooperatif başkanları katıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor