Kartal Gölü eşsiz güzelliğiyle hayran bırakıyor
Karaçam ormanlarıyla ve manzarasıyla kendine hayran bıraktıran Kartal Gölü her mevsim ziyaretçilerini ağırlıyor. Özellikle ilkbahar mevsiminde yağan kar ile kartpostallık görüntüler oluşturan göl, yaz aylarında ise kentte sıcak havalardan bunalanların akınına uğruyor.
“Kaynağından su içme fırsatı bulduk”
Kartal Gölüne ilk defa geldiklerini belirten Fatma Pehlivan ve kızı Defne Öykü Pehlivan “Kartal gölü çok güzel eşim arkadaşları ile gelmişler daha önceden bugünde bizi getirdi buraya çocuklarımız ile tepelere çıktık akarsuları kaynaklarını gördük çocuklarımız ile birlikte kaynağından su içme fırsatı bulduk. Çok güzel yerler herkese mutlaka gelmelerini tavsiye ediyorum” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor