Karafırtınalar: 'İkinci yarıda daha iyi bir Fethiyespor izlettireceğiz'
Nesine 2. Lig Kırmızı Grup 17. hafta maçında Fethiyespor'un Mardin 1969 Spor ile 0-0 berabere kaldığı karşılaşmanın ardından Teknik Direktör Sait Karafırtınalar, mücadele ve gelecek hedefleriyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
Taraftar desteğinin kendileri için çok kıymetli olduğunu dile getiren deneyimli teknik adam, “Takımımıza destekleriyle güç veren taraftarlarımıza da ayrıca teşekkür ediyorum” dedi.
Ligin ikinci yarısına dair umutlu mesajlar veren Karafırtınalar, sakat ve cezalı oyuncuların dönüşüyle birlikte takımın daha da güçleneceğini belirterek, “İnanıyorum ki sakat ve cezalı oyuncularımızın dönmesi, ayrıca yapacağımız takviyelerle birlikte ligin ikinci yarısında daha iyi bir Fethiyespor izlettireceğiz” şeklinde konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor