Karadere İftarında Devlet Protokolü Vatandaşlarla Buluştu
Seydikemer Belediyesi tarafından Ramazan ayı dolayısıyla Karadere Mahallesi'nde düzenlenen iftar programı, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği programda protokol üyeleri ile vatandaşlar aynı sofrada buluştu.
Selden zarar gören üreticilere ve vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileten Akdenizli, belediye olarak her zaman vatandaşların yanında olduklarını ifade etti.
Başkan Akdenizli, “Zor günlerde bir ve beraber olmanın kıymetini bir kez daha gördük. Devletimiz ve tüm kurumlarımızla birlikte yaraları sarmak için sahadayız. Belediyecilik anlayışımız, yalnızca fiziki hizmetlerle değil, gönül belediyeciliğiyle de vatandaşımızın yanında olmayı gerektirir” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı