Kano Milli Takımı Muğla'da şampiyonalara hazırlanıyor
Avrupa ve dünya şampiyonalarında madalya kazanmayı hedefleyen Kano Milli Takımı, çalışmalarını Muğla'daki Köyceğiz Gölü'nde her gün 40 kilometre kürek çekerek sürdürüyor.
"Antrenmanlar çok yoğun geçiyor"
Milli sporcu Simge Kaya, 5 yıldır ay-yıldızlı ekipte forma giydiğini dile getirdi.
Hafta sonu Köyceğiz Gölü'nde test yarışları olacağını ve buna çok iyi hazırlandığını aktaran Simge, "Test yarışlarında iyi derece almamız durumunda kampa tekrar devam edeceğiz. Her gün su üzerinde çift antrenman yapıyoruz. Antrenmanlar çok yoğun geçiyor. Öncelikli hedefimiz Türkiye'de iyi dereceler yaparak Avrupa ve dünya şampiyonalarında madalya almak." şeklinde konuştu.
-
Kano Milli Takımı
-
Avrupa Şampiyonası
-
Dünya Şampiyonası
-
Madalya
-
Köyceğiz Gölü
-
Muğla
-
Antrenman
-
Kürek
-
Spor
-
Olimpiyatlar
-
Sporcu
-
Türkiye
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı