Kamyonet kontrolden çıktı: Faciayı ağaçlar önledi
İstanbul Pendik'te bir kamyonet, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi nedeniyle kontrolden çıktı. Kamyonetin yol kenarındaki ağaçlara çarparak durmasıyla muhtemel bir facia son anda önlendi.
“Eğer ağaçlar olmasaydı büyük ihtimalle evin üzerine gelecekti”
Kazayla ilgili konuşan Hasan Çabuk, "Telefon geldi, arkadaşımızın kaza yaptığını söylediler. Sabah erkenden geldik. Aracın durumunu burada gördük. Kendisine bir şey olmadığını öğrendik, hastaneye kaldırmışlar. Nasıl olduğunu tam bilmiyoruz. Kendisi iyi olunca tekrar görüşeceğiz. Araç ağaçlara çarpıp durmuş. Eğer ağaçlar olmasaydı büyük ihtimalle evin üzerine gelecekti. Ağaçlar ve demirler bizi kurtardı, sıkıntılı bir durum olabilirdi" dedi. Polis ekipleri tarafından kazayla ilgili inceleme başlatıldı.
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi