Kamu işçilerine ek ödemenin ilk yarısı yarın yapılacak
Kamu işçilerine verilecek ek ödemenin ilk yarısı yarın, diğer yarısı 18 Aralık'ta gerçekleşecek.
Buna göre, bu kapsamdaki kamu işçilerine bu yıl birinci yarısı yarın, diğer yarısı 18 Aralık'ta olacak şekilde ilave ödeme yapılacak. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının konuya ilişkin açıklamasında ise şu ifadelere yer verildi: "Resmi Gazete'nin bugünkü mükerrer sayısında Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararına göre devlet ve bağlı kurumlarda çalışan işçilerimizin 2026 yılı ilave tediye ödemelerinin tarihleri belli oldu.
-
ilave tediye 2026
-
kamu işçileri ödeme tarihi
-
6772 sayılı kanun işçileri
-
kurban bayramı öncesi tediye
-
devlet işçisi ilave ödeme
Bakmadan Geçme
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'
Fethiye gökyüzünde yeni bir ilke ev sahipliği yapacak: Ölüdeniz’de WTTF heyecanı