'Kahveye gitmem, toprağa giderim!' diyen dede sosyal medyada gündem
Abdullah ve Feriştah Kurtarıcı çifti, emekliliklerini toprakla uğraşarak geçiriyor. Şehir yaşamı yerine bahçede çalışmayı tercih eden çift, doğal ürünler yetiştirerek huzuru toprağın içinde bulduklarını söylüyor.
SGK’dan emekli olan Abdullah Kurtarıcı, Kızılcaköy mahallesinde bulunan zeytin bahçesine her yıl bahar ayında eşiyle birlikte çeşitli sebzeler ekerek yaz ayında doğal ürünler tüketiyorlar. 50 yıla aşkın süredir evli olan Kurtarıcı çifti, mutluluğun toprakta olduğunu belirterek şehirde oturmak yerine bahçede çalışmanın daha güzel olduğunu belirtti. 4 çocuk sahibi olan Kurtarıcı çifti, bahçelerine sebze dikecek alanlar oluşturup fidelerin dikimini gerçekleştirdi.
-
aydın kızılcaköy emekli çift
-
toprakla uğraşan emekliler
-
doğal yaşam
-
bahçede huzurlu hayat
-
efeler zeytin bahçesi
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı