Kahve bahane, dostluk şahane: Fethiye'de 3 bin 600 kişilik sosyal kulüp büyüyor
Fethiye'ye yerleştikten sonra sosyalleşme ihtiyacıyla yola çıkan Melek Talmaç Ata'nın kurduğu Kahve Kulübü, 1,5 yılda 3 bin 600 aktif üyeye ulaştı. Kulüp, düzenlediği etkinliklerle kentte yeni dostluk köprüleri kuruyor.
Kulübün sadece dışarıdan Fethiye’ye gelenlere değil, bölgede yaşayan herkese açık olduğunu vurgulayan Ata, “Buraya sonradan taşınan arkadaşlarımızla da, Fethiye’nin yerel halkıyla da bir araya geliyoruz. Kahvemizi içiyoruz, hayatı paylaşıyoruz. Bazen yardımlaşıyor, bazen dayanışma içinde oluyoruz” dedi. Her buluşmada en az 50 kişinin katılım sağladığını belirten Ata, etkinliklerin farklı zaman ve mekanlarda gerçekleştirildiğini dile getirdi. Kulübün en dikkat çeken organizasyonlarından biri ise “sandalye buluşması” oldu. İki haftada bir kordonda düzenlenen bu etkinlikte katılımcılar kendi sandalyesini ve içeceğini getirerek çember oluşturuyor. Yeni katılanların tanıştığı, eski dostlukların pekiştirildiği buluşmalarda samimi sohbetler ön plana çıkıyor.
Bakmadan Geçme