Kadınlar Güçleniyor, Muğla Değişiyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin son iki yılda hayata geçirdiği kadın odaklı projelerle kentte sosyal, ekonomik ve toplumsal alanda önemli bir dönüşüm yaşandı.
Muğla Büyükşehir Belediyesi, kadınların güçlenmesiyle birlikte daha eşit, daha katılımcı ve daha güçlü bir kent hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdürüyor.
Başkan Aras: “Kadınların Güçlenmesi Muğla’nın Geleceğidir”
Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, kadın odaklı çalışmaların önemine dikkat çekerek şunları söyledi: “Kadınların sosyal ve ekonomik hayatta güçlenmesi, daha eşit ve daha güçlü bir Muğla’nın temelidir. Biz kadınların hayatın her alanında daha görünür ve etkin olduğu bir kent için çalışıyoruz. Kadınların güçlenmesi, Muğla’nın geleceğinin güçlenmesidir.”
Bakmadan Geçme