İzmir' de 'İZBAN psikopatı'nın ilk vukuatı değilmiş
İzmir'in Menderes ilçesinde şehir içi banliyö treni İZBAN'da sigara içtiği ve kapıların kapanmasına engel olduğu için uyardığı güvenlik görevlisini darbeden ve ölümüne sebep olan magandanın, daha önce de İZBAN'da iki ayrı olaya karıştığı ortaya çıktı. Magandanın daha önce İZBAN'da yine sigara içtiği için kendisini uyaran vatandaşlara saldırdığı, başka bir olayda da yine İZBAN'da vatandaşları darbettiği ve bu yüzden tutuklandığı, cezaevinden de bayramda tahliye edildiği öğrenildi.
Tam bir 'İZBAN psikopatı' çıktı
Öte yandan güvenlik görevlisini hayattan koparan M.D.'nin daha önce İZBAN'da iki ayrı olaya daha karıştığı ortaya çıktı. Magandanın geçtiğimiz sene İZBAN'da yolculuk esnasında sigara içtiği, kendisini uyaran kişileri darp ettiği ve bu sebeple davalık olduğu öğrenildi. Bu sene ise yine İZBAN'da yaptığı bir yolculuk esnasında olay çıkardığı, vatandaşları darbettiği ve bu yüzden de cezaevine girdiği ve Kurban Bayramı'nda ise cezaevinden tahliye edildiği öğrenildi.
Bakmadan Geçme
Yatağan'da çöplük yangını
Menteşe Devlet Hastanesi Afet ve Acil durumlara karşı teyakkuzda
Fethiye’de kadın hakları vurgusu: ‘Bilinçlenmek şiddete karşı en güçlü adım’
Marmaris'e 'MSC Divina' kruvaziyeri 4 bin 121 turist getirdi
Bodrum Belediyesi denetime kendi işletmesinden başladı
Muğla'da yol kenarına atılan sigara izmariti yangın çıkardı