İşletmenin Kaldırıma Koyduğu Masa Sandalyeler Tepki Çekti
Muğla'nın Fethiye ilçesinde, Adnan Menderes Bulvarı ile Turgut Özal Bulvarı'nın kesiştiği noktada faaliyet gösteren bir işletmenin kaldırıma koyduğu masa ve sandalyeler yayaların geçişini zorlaştırdı.
Bölgeden geçen vatandaşlar, kaldırımların yayalar için yapıldığını belirterek denetimlerin artırılmasını istedi. Özellikle yaz sezonunun yaklaşmasıyla birlikte ilçede benzer görüntülerin arttığını dile getiren vatandaşlar, kamuya ait alanların amacı dışında kullanılmaması gerektiğini söyledi. İhbar hattımıza ulaşan görüntülerde masa ve sandalyelerin kaldırım üzerinde uzun bir alanı kapladığı görülürken, yayaların araç yoluna inmek zorunda kaldığı dikkat çekti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Bodrum Belediyesinden çocuklara ücretsiz yüzme kursu
Ali Somyürek'ten Açıklama Fethiye Koyları Yat Kuşatması Altında, Mapa-Şamandıra Sistemi Fayda Mı, Zarar Mı?
Bodrum’da 32 bin 351 öğrenci karne aldı
Fethiye’de sevgiye ‘Evet’: İşitme engelli genç çift hayatlarını birleştirdi
Marmaris'te orman şehitleri dualarla anıldı
Muğla’daki yatırımlar ele alındı