Isınmak için mangal yakmışlardı, zehirlendiler: 5 kişilik aile hastanelik oldu
Doğal gaz kesintisi sebebiyle ısınmak için yakılan mangaldan sızan gaz anne, baba ve 3 çocuğu zehirledi.
Kocaeli'nin Darıca ilçesinde doğal gaz kesintisi sebebiyle ısınmak için yakılan mangaldan sızan gaz; anne, baba ve 3 çocuğu zehirledi.
Olay, sabaha karşı saat 06.00 sıralarında Osmangazi Mahallesi Hanımeli Sokak'ta 4 katlı binanın zemin katında meydana geldi. İddiaya göre, zemin kattaki dairede ikamet eden 5 kişilik aile, 28 Aralık'ta meydana gelen doğal gaz kaynaklı patlamanın ardından yaşanan gaz kesintisi sebebiyle ısınmak için evlerinde mangal içinde ateş yaktı. Kömürden sızan karbonmonoksit gazı, aileyi etkiledi.
Bakmadan Geçme
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor