'Işıltılı Kadınlar, Karbonsuz Pedallar' Bisiklet Turu Renkli Görüntülere Sahne Oldu
Fethiye Belediyesi'nin İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlediği 'Işıltılı Kadınlar, Karbonsuz Pedallar' Bisiklet Turu, kadınların rengarenk süsledikleri bisikletleriyle katıldığı keyifli bir organizasyonla gerçekleşti.
Fethiye Turizm Tanıtım Eğitim Kültür ve Çevre Vakfı Müdürü Dilek Dinçer ise, “Çocukluk yıllarından beri bisiklet kullanıcısıyım. Son yıllarda da rol model oldum. İşime genellikle bisikletle gidiyorum. Bisiklet demek özgürlük, mutluluk, doğayı sindirmek demek. Böyle güzel bir aktivitede olmak istedim. Teşekkür ediyorum Hatice Hanım’a ve bu etkinliği düzenleyen İklim Değişikliği Sıfır Atık Müdürlüğüne. Sonsuza dek teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor