'Işıltılı Kadınlar, Karbonsuz Pedallar' Bisiklet Turu Renkli Görüntülere Sahne Oldu
Fethiye Belediyesi'nin İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlediği 'Işıltılı Kadınlar, Karbonsuz Pedallar' Bisiklet Turu, kadınların rengarenk süsledikleri bisikletleriyle katıldığı keyifli bir organizasyonla gerçekleşti.
Fethiye Belediyesi tarafından İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen “Işıltılı Kadınlar, Karbonsuz Pedallar” Bisiklet Turu’nda kadınlar doğa ve çevre bilinci için pedal çevirdi. Özer Olgun Kültür Merkezi önünden başlayan bisiklet turu, Şehit Fethi Bey Parkı’nda son buldu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde