'Işıltılı Kadınlar, Karbonsuz Pedallar' Bisiklet Turu Renkli Görüntülere Sahne Oldu
Fethiye Belediyesi'nin İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlediği 'Işıltılı Kadınlar, Karbonsuz Pedallar' Bisiklet Turu, kadınların rengarenk süsledikleri bisikletleriyle katıldığı keyifli bir organizasyonla gerçekleşti.
Fethiye Belediyesi tarafından İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen “Işıltılı Kadınlar, Karbonsuz Pedallar” Bisiklet Turu’nda kadınlar doğa ve çevre bilinci için pedal çevirdi. Özer Olgun Kültür Merkezi önünden başlayan bisiklet turu, Şehit Fethi Bey Parkı’nda son buldu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti