İŞÇİLERE İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ ANLATILDI
Fethiye Orman işletme Müdürlüğünde çalışan işçiler iş sağlığı ve güvenliği konusunda 1 haftalık eğitime alındı
Fethiye Orman işletme Müdürlüğünde çalışan işçiler iş sağlığı ve güvenliği konusunda 1 haftalık eğitime alındı. Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü ile Halk Eğitim Merkezi işbirliği ile Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü Salonunda düzenlenen eğitim çalışmasında ağaç kesimi ve boylama operatörü meslek standartı konulu seminerde iş sağlığı ve güvenliği konularına dikkat çekilerek işçilerin bu konuda dikkat etmeleri gereken hususlar bir bir anlatıldı.
Orman Mühendisi Yalçın Balcıoğlu tarafından verilen seminerde yaklaşık 74 işçiye orman üretimi yangınla mücadele, ağaç kesimi ve boylama çalışmaları sırasında işçilerin iş güvenliğini almaları konusunda bilgiler aktarılıyor. Seminerde iş kazalarının yaşanmaması için eğitime alınan işçilerin soruları da cevaplandırılıyor.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül