İşaret diliyle olimpiyatlara hazırlanıyorlar
Türkiye İşitme Engelliler Futbol Milli Takımı, tekrardan başarılar kazanmak için Burdur'da çalışmalarını sürdürüyor. İşaret diliyle iletişim kuran takım, İşitme Engelliler Yaz Olimpiyatları'nda şampiyonluk hedefliyor.
“Umarım şampiyonluk gelecek bir ekip kurmuşuzdur”
Takım olarak kuruldukları yıllardan itibaren sayısız başarı elde ettiklerini belirten Karacif, "Daha önce Avrupa, dünya ve olimpiyat şampiyonu tatmış bu başarıya ulaşmış bir takımız. Ama son 7-8 yıldır aşağıya doğru giden bir ivmemiz var. Tekrardan takımızı olimpiyatlarda, dünyada zirveye taşıma yolundayız. Biz bir futbol ülkesindeyiz bunun da farkındayız.
-
işitme engelliler a milli futbol takımı
-
burdur kampı
-
tokyo olimpiyatları 2025
-
ramazan karacif
-
emre şahin
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret