İşaret diliyle olimpiyatlara hazırlanıyorlar
Türkiye İşitme Engelliler Futbol Milli Takımı, tekrardan başarılar kazanmak için Burdur'da çalışmalarını sürdürüyor. İşaret diliyle iletişim kuran takım, İşitme Engelliler Yaz Olimpiyatları'nda şampiyonluk hedefliyor.
Tarihinde Dünya, Avrupa ve olimpiyat şampiyonluğu kazanan takım, uzun yıllardır olumsuz giden ivmeyi 15-26 Kasım tarihlerinde Japonya'nın Tokyo kentinde yapılacak olan İşitme Engelliler Yaz Olimpiyatlarına kırmak istiyor. 6 Eylül'de Burdur'da kampa giren ekip, günde çift idman yaparak hazırlıklarını sürdürüyor. Kendi aralarında işaret dili ile anlaşan milliler, bu sayede takım olmanın haklı gururunu yaşıyor.
-
işitme engelliler a milli futbol takımı
-
burdur kampı
-
tokyo olimpiyatları 2025
-
ramazan karacif
-
emre şahin
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’