İlk otomobilini 41 yıl sonra hurda halde bulup restore ettirdi
41 yıl önce sattığı ilk otomobilini Konya'da hurda halde bularak 7 ayda restore ettirdi. 'Maviş' adını verdiği otomobili torununa hediye eden Acar, en büyük hayalinin kanser tedavisi gören arkadaşıyla 41 yıl önceki fotoğrafı yeniden çektirmek olduğunu söyledi.
O dönem sahibinin satmadığı otomobili, yıllar sonra Konya'da hurda halde bulan Acar, aracı bir kamyonla Düzce'ye getirtti. Aziziye Mahallesi'ndeki kaporta ustası Ruhi Ozan'a teslim edilen araç, yaklaşık 7 aylık titiz bir çalışmanın ardından kaportasından motoruna, elektrik aksamından döşemelerine kadar tamamen yenilenerek ilk günkü görünümüne kavuşturuldu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor