İl Müdürü Saylak: 'Çiftçimizin emeğine değer katmaya devam ediyoruz'
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü Barış Saylak, Arazi Toplulaştırma ve Tarımsal Şubesi ile Analiz Laboratuvarı ekipleriyle bir araya geldi. Toplantıda, altyapı altyapısını geliştirmeye yönelik projeler ve sahadaki ihtiyaçlar detaylı bir şekilde değerlendirildi.
Toplantıda, çiftçilerin işbirliğine uygun hayata hayata geçirmek için izlenecek yol haritaları ele alınırken, yönetim üretimin sürekliliği artırılacak sürelerin hızlandırılması konusunda görüş birliğine varıldı. Ekiplerin sahadaki çalışmalarına da dikkat çeken Saylak, altyapı projelerinin önemini vurgulayarak, bölgesel çiftçilerin üretim süreçlerini kolaylaştırmayı hedeflediklerini belirtti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı