İL EMNİYET MÜDÜRÜNDEN FETHİYESPOR'A ZİYARET
Muğla İl Emniyet Müdürü Veysel Tipioğlu Fethiyespor kulübünü ziyaret etti. Fethiyespor Başkanı İsmail Öztürk, Teknik Direktör beyhan Çalışkan ve Lacivert beyazlı futbolcular tarafından karşılanan Muğla İl Emniyet Müdürü Veysel Tipioğlu Fethiyespor kulübünün çalışmaları hakkında bilgi aldı.
Muğla İl Emniyet Müdürü Veysel Tipioğlu Fethiyespor'un PTT birinci ligde verdiği mücadelenin hala etkisi altında olduklarını söyleyerek " inşallah yeniden PTT birinci lige ardından süper lige çıkar" dedi. Fethiyespor'un tüm Muğla'yı profesyonel ligde temsil ettiğini de söyleyen Muğla İl Emniyet Müdürü Veysel Tipioğlu kulübün şuanda bulunduğu durumdan kurtulup başarılı olması dilediğini söyledi. Feyhiyespor Başkanı İsmail Öztürk'te ziyaretin moral ve motifivasyon açısından önemli olduğunu belirterek sıkıntılı bir süreçten geçtiklerini söyledi. Öztürk "ikinci yarıya eksikleri gidererek gireceklerini belirterek gerekli takviyeleri yapıp çıkışımızı gerçekleştireceğiz" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi