'İki Ülke Tek Gülümseme' Projesi Rodos'ta Hayata Geçti
Muğla Dişhekimleri Odası (MDO), 'İki Ülke Tek Gülümseme' temalı sosyal organizasyonları kapsamında bir başarıya daha imza attı. Geçtiğimiz cuma günü Rodos Adası'na çıkarma yapan MDO heyeti, 12 Adalar Dişhekimleri Odası yönetimi ve meslektaşlarıyla bir araya geldi. Dostluk ve mesleki dayanışma ruhunun ön planda olduğu buluşmada keyifli ve verimli anlar yaşandı.
Açılış konuşmasını T.C. Rodos Başkonsolosu’nun yaptığı geceye, MDO Başkanı Z. Doruk Alp’in sözleri damga vurdu. Başkan Alp, MDO yönetim kurulunu takdim ederken iki ülke arasında kurulan dostluk köprülerinin önemini vurguladı. Alp, kardeşlik anlaşmasının yalnızca kâğıt üzerinde kalmaması gerektiğini belirterek, halkların kaynaşması için daha fazla çaba harcayacaklarını ifade etti. Alp ayrıca, 12 Adalar ile başlatılan bu kıvılcımın Ege Denizi’ni paylaşan tüm dişhekimleri odalarına yayılmasını temenni etti.
-
muğla dişhekimleri odası
-
iki ülke tek gülümseme
-
rodos dostluk organizasyonu
-
12 adalar dişhekimleri
-
ege barış sempozyumu
Bakmadan Geçme
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi