'İki Ülke Tek Gülümseme' Projesi Rodos'ta Hayata Geçti
Muğla Dişhekimleri Odası (MDO), 'İki Ülke Tek Gülümseme' temalı sosyal organizasyonları kapsamında bir başarıya daha imza attı. Geçtiğimiz cuma günü Rodos Adası'na çıkarma yapan MDO heyeti, 12 Adalar Dişhekimleri Odası yönetimi ve meslektaşlarıyla bir araya geldi. Dostluk ve mesleki dayanışma ruhunun ön planda olduğu buluşmada keyifli ve verimli anlar yaşandı.
Muğla Dişhekimleri Odası (MDO), “İki Ülke Tek Gülümseme” temalı sosyal organizasyonları kapsamında bir başarıya daha imza attı. Geçtiğimiz cuma günü Rodos Adası’na çıkarma yapan MDO heyeti, 12 Adalar Dişhekimleri Odası yönetimi ve meslektaşlarıyla bir araya geldi. Dostluk ve mesleki dayanışma ruhunun ön planda olduğu buluşmada keyifli ve verimli anlar yaşandı.
-
muğla dişhekimleri odası
-
iki ülke tek gülümseme
-
rodos dostluk organizasyonu
-
12 adalar dişhekimleri
-
ege barış sempozyumu
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı