İki kırsal mahalle daha doğalgazla buluştu
Yatağan Belediye Başkanı Mustafa Toksöz'ün girişimleriyle, Yatağan'ın Şahinler ve Yeşilbağcılar – Taşkesik TOKİ mahalleleri, doğalgazla buluştu. Doğalgaz çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte, her iki mahallede doğalgaz verme törenleri gerçekleştirildi.
"Yeşilbağcıları su parası ile ilgili Muğla Büyükşehir Belediyesiyle mahkemelik olduk. Mahkeme bizleri haklı bularak, Yeşilbağcılarlı hemşehrilerimizin ödeyeceği su parasını, dörtte bir oranına çekti ve 1.000 liralık su faturası 250 liraya düşmüş oldu. Ne yaparsak, hemşehrilerimiz için yapıyoruz ve Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın da dediği gibi 'halka hizmet, Hakk'a hizmettir' diyoruz."
Konuşmaların ardından, her iki mahallede de doğalgaz yakma törenleri gerçekleştirildi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor