İçmeler-Turunç yolu bir ay trafiğe kapalı
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Marmaris Bozburun Yarımadasında başlatılan çalışmalar dahilinde Atatürk Barajından Turunç, Bozburun, Selimiye, Söğüt, Bayır, Osmaniye ve Taşlıca Mahallelerine içme suyu sağlanacak. Yaklaşık 262 milyon 980 bin TL tutarındaki proje için başlatılan çalışmalar sebebi ile 4 Aralık'ta İçmeler-Turunç yolu 30 günlüğüne trafiğe kapatıldı.
Yaklaşık bir asırlık su sorunun çözümü için hayata geçirilen proje ile birlikte 53 bin metre içme suyu hattı ile birlikte 3 terfi merkezi, 2 içme suyu dağıtım deposu, 1 terfi deposu, 8 maslak, elektrik nakil hattı ve mekanik iyileştirmeler yapılacak. 53 Bin Metre uzunluğunda ki içme suyu hattının 2 bin 500 metresi tamamlandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı