HÜKÜMET BİNASINDA KAN BAĞIŞI
Kızılay Fethiye kan bağış birimi bu kez hükümet binasında kan bağışı topladı
Kızılay Fethiye kan bağış birimi bu kez hükümet binasında kan bağışı topladı. Öğle saatlerinde başlayan kan bağışı kampanyasında 15 ünite kan toplandığı öğrenildi. Hükümet binasında görevli memurların yanı sıra vatandaşlar kan bağışında bulunarak sosyal sorumluluklarını gerçekleştirdiler.
Yaklaşık 5 saat boyunca bina içerisinde kan bağışı kabul eden Kızılay görevlilileri önce vatandaşlara form doldurup tansiyon ölçümü yaptıktan sonra kan bağışını aldılar. Vatandaşlar kan bağışında bulunmaktan memnun olduklarını söyleyerek kan hayat kurtarır. Her an hepimize lazım olabilir. Bu bilinçle bugün kan bağışında bulunduk.” diye konuştular.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı