HÜKÜMET BİNASINDA KAN BAĞIŞI
Kızılay Fethiye kan bağış birimi bu kez hükümet binasında kan bağışı topladı
Kızılay Fethiye kan bağış birimi bu kez hükümet binasında kan bağışı topladı. Öğle saatlerinde başlayan kan bağışı kampanyasında 15 ünite kan toplandığı öğrenildi. Hükümet binasında görevli memurların yanı sıra vatandaşlar kan bağışında bulunarak sosyal sorumluluklarını gerçekleştirdiler.
Yaklaşık 5 saat boyunca bina içerisinde kan bağışı kabul eden Kızılay görevlilileri önce vatandaşlara form doldurup tansiyon ölçümü yaptıktan sonra kan bağışını aldılar. Vatandaşlar kan bağışında bulunmaktan memnun olduklarını söyleyerek kan hayat kurtarır. Her an hepimize lazım olabilir. Bu bilinçle bugün kan bağışında bulunduk.” diye konuştular.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı