Hırsızlık için girdikleri evde ev sahibiyle karşılaştılar, çığlık çığlığa kaçtılar
Hırsızlık amacıyla girdikleri evde ev sahibi ile karşılaşan ve çığlık atarak kaçan 2 kadın, ekiplerin başarılı çalışması sonucunda Manavgat-Antalya otobüsünde yakalandı.
Harekete geçen Manavgat Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri, ihbarı yapan Bahattin Yılmaz ile görüştükten sonra şüphelileri yakalamak için harekete geçti. Yılmaz’ın verdiği bilgi ve eşkal doğrultusunda çalışma başlatan Asayiş ekipleri; izlediği çok sayıda güvenlik kamerasından şüpheli 2 kadının girdikleri evin 4 sokak ilerisinde bir inşaata girerek tanınmamak için burada üzerlerini değiştirdiğini, ardından minibüs ile Ilıca-Kumköy kavşağına gelip otobüse binerek Antalya’ya gittiğini belirledi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret