Hırçın, 'Fiyatlardan memnunum'
Fethiye'de her hafta Salı günleri kurulan pazarda alış veriş yapan Cemil Hırçın, fiyatlardan memnun olduğunu belirterek açıklamada bulundu.
Fiyatlar hakkında değerlendirme bulunan Hırçın, “Salı Pazarı’ndaki fiyatlardan genel olarak memnunum. Lahana ve ıspanak aldım. 100 lira ödedim. 10-15 bin lira maaş alıyorum ama maaş genel durumlarda yetmeyebiliyor. En düşük emekli maaşının 7500 liradan 15000 liraya yükselmesi daha doğru olur. İnşallah Salı Pazarı’ndaki fiyatlarda bir yükselme olmaz” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı