Hindistan ile Fethiye arasında yeni iş birliği dönemi
Hindistan Başkonsolosu Mijito Vinito, Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca'yı makamında ziyaret etti. Görüşmede turizm, kültürel iş birlikleri ve gastronomi festivalleri başta olmak üzere birçok başlık ele alındı.
Turizm hedeflerine de değinen Karaca, daha önce Çin ile başlatılan çalışmalar sonucunda Çinli turist sayısının 40 binden 88 bine çıktığını, 2026 yılı için ise 150 bin hedefi koyduklarını belirtti. Benzer bir artışı Hindistan’dan gelen turist sayısında da görmek istediklerini vurgulayan Karaca, “Fethiye’nin sıcak insanlarıyla, dünyanın son cennetlerinden biri olan bu güzel memlekette Hindistanlı misafirlerimizi ağırlamak istiyoruz” dedi.
-
fethiye belediyesi alim karaca
-
hindistan başkonsolosu ziyareti
-
fethiye turizm iş birliği
-
uluslararası gastronomi festivali
-
hindistanlı turist hedefi
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor