'Hiç kullanmadım' dedi, egzozdan men oldu
Sahilyolunda gerçekleştirilen trafik denetimlerinde egzozunda usulsüz işlem bulunduğu tespit edilen bir sürücünün aracı 30 gün süreyle trafikten men edildi. Aracının bağlanacağını öğrenen sürücü ise ekiplere, 'Yapma abi gözünü seveyim' diyerek uzun süre dil döktü.
Ceza işlemleri sırasında konuşan sürücü, aracın önceki sahibinden bu şekilde kaldığını öne sürerek yaşananları şu sözlerle anlattı: "Polis abiler bizi durdurdu. Sonra arabanın altına indiler baktılar. ‘Bunda egzoz mu var?’ dediler. Ben de ‘Evet var ama hiç kullanmadım. Aracı önceki sahibinden bu şekilde aldım. O da bir şey olmaz deyince aracı eski haline getirmedim’ dedim. Nasıl oldu anlamadım, egzoz çalıştı. Öyle ceza yedik" dedi.
-
kadıköy trafik denetimi
-
usulsüz egzoz cezası
-
istanbul sahilyolu trafik uygulaması
-
araç trafikten men edildi
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’