Heyecanla yakaladığı 2 buçuk metrelik devasa köpek balığını denize bıraktı
Balıkçı Mehmet Öztürkoğlu, oltasına takılan 2 buçuk metrelik köpek balığını 25 dakikalık mücadeleyle yakalayarak yeniden Akdeniz'e bıraktı.
Hatay'ın İskenderun ilçesinde teknesiyle Akdeniz'de balık avına çıkan Mehmet Öztürkoğlu'nun oltasına yaklaşık 2 buçuk metre boyunda 70 kilogram ağırlığındaki camgöz cinsi köpek balığı takıldı. Balığın orkinos olduğunu düşünerek dakikalarca mücadele veren ve heyecanla botuna çeken Öztürkoğlu, köpek balığıyla karşılaştı. Verdiği mücadele karşısında üzülen Öztürkoğlu, daha sonra köpek balığını oltadan kurtararak denize bıraktı.
-
hatay iskenderun balıkçı
-
camgöz köpek balığı
-
akdeniz balık avı
-
yasaklı balık salındı
-
iskenderun körfezi
Bakmadan Geçme
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı