Hediye fotoğraf makinesiyle engelleri aştı
Dilek Çimen, 20 yaşında yaşadığı omurilik rahatsızlığı yüzünden yürüme kabiliyetini kaybetti. Ama yaşama azmini asla kaybetmedi. Dayısının kendisine hediye ettiği fotoğraf makinesi ile hayata tutundu, çektiği fotoğraflarla ilk kişisel sergisini açtı.
“Fotoğraf bana yeniden doğuş oldu”
Sevdalısı olduğu memleketim Erzurum'u kendi gözünden, kendi kadrajından sunmak için ilk kişisel sergisini açtığını vurgulayan Dilek Çimen, "Fotoğraf, bana yeniden doğuş oldu; hayatlara ve duygulara uzaktan bakarken bile çoğaldığımı, iyileştiğimi gördüm. Bu sergiye vesile olan, destekleriyle beni yalnız bırakmayan Erzurum Büyükşehir Belediyesi'ne ve emeği geçen herkese en içten teşekkür ederim" konuştu.
-
Hediye fotoğraf makinesi
-
engelleri aştı
-
Erzurum
-
kişisel sergi
-
omurilik rahatsızlığı
-
yürüme kabiliyeti
-
Fotoğraf Sanatçısı
-
Dilek Çimen
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı