'Hayatım bitti' deyip böyle kaçtı
Uygulama noktasının 200 metre gerisine otomobilini bırakarak yaya kaçan alkollü sürücü, ara sokakta yakalandı. Ekipleri karşısına gören alkollü sürücü, 'Hayatım bitti' dedi. O anlar kameraya yansıdı.
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, kentin farklı noktalarında uygulamalarını aralıksız sürdürüyor. Son olarak İstanbul Yolu Caddesi üzerine uygulama yapan ekipleri gören bir sürücü, kontrol noktasının 200 metre gerisine aracını bırakarak yaya olarak izini kaybettirmeye çalıştı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Motosiklet Sürücülerine Uyarı: Jokey Kaskına Ceza Var, Güvenli Kask Hayat Kurtarıyor
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan’dan Babalar Günü Mesajı
Fethiye'de Denize Atlarken Ağır Yaralanan Gençten Acı Haber
Göcek’te Kasaplar Yaz Sezonuna Hazır: Yatlar ve Tatilciler İçin Geniş Ürün Yelpazesi
Fethiye'de kapı gıcırtısı kavgasında hayatını kaybeden baba toprağa verildi
Valilikten Marmaris yangını sonrası kritik uyarı: 'Yangınların büyük kısmı insan kaynaklı'